My obsession

Hey my sweet followers!

My obsession is of course Gossip Girl, well especially Chuck and Blair, they’re the sweetest couple ever! God I hope one day I’ll find a boyfriend like Chuck Bass!

So I haven’t followed up on my exams, but they going pretty well! Actually quiet amazing since I’ve got an A/12 in all my oral exams so far! 😀

My last exam is Danish on thursday, and then I have summer vacation!!!!!! 😀 😀

-E

Ja min afhængighed er selvfølgelig Gossip Girl, og især Chuck og Blair! De er simpelthen de sødeste par nogensinde! Jeg håber at jeg en gang får en kæreste der er så fantastisk som Chuck! 

Jeg har slet ikke fulgt op på min mundtlige eksaminer, men det er gået fantastisk, jeg har fået 12 i både fysik, engelsk og historie! 😀 Nu mangler jeg bare dansk på torsdag og så har jeg ellers sommerferie!! 😀 😀 

2 thoughts on “My obsession

Skriv et svar

