Outfit of the day: Earth Hour and good news!

Hi sweethearts!

Det her er det, jeg havde på da jeg var i sommerhus i påskeferien med mine veninder 🙂 Om lørdagen var der Earth Hour hvilket vil sige at man skal have alt elektricitet slukket i en time, og det havde vi selvfølgelig 🙂 Jeg havde både en nederdel og top på fra Zara 🙂

Jeg har rigtig rigtig rigtig gode nyheder!! I går fik jeg værtfamilie!! Jeg har allerede skrevet med dem og de virker simpelthen så søde!! De har to børn, Ella og Cooper, på 7 & 4 år og så bor de kun 20 min udenfor Seattle!! 😀 Jeg glæder mig helt sindsygt meget, og jeg kan slet ikke vente!! 🙂

-E

This is what I wore in the easter break 🙂 The girls and I celebrated Earth Hour, which is one hour during the evening where all electricity has to be turned off. I’m wearing a skirt and t-shirt from Zara 😀

I have really really good news! Yesterday I got my host-family!!!! 😀 😀 I’ve already written a bit with them, and they seem so nice! They have to children, Ella and Cooper, they’re 7 and 4 years old, and they live in a town called Kirkland, 20 min. from Seattle 😀 I’m so excited and I just can’t wait until August!! 😀 

Skriv et svar

