Outfit of the day: Stripes and Washington

Det her er så mit outfit fra igår 🙂 Jeg har en sweat på fra Mads Nørgaard, shorts fra American Eagle Outfitters og en top fra Whiite. Jeg vil gerne undskylde de forfærdelige spejlbilleder, men det var sent, så der var ikke nogle mennesker til at tage dem af mig… Men jeg har fået min far til at tage billeder af mig idag, så de kommer imorgen 🙂

Jeg har flere gode nyheder, for jeg har nemlig fået af vide hvilken stat i USA jeg skal tilbringe det næste år i… det er WASHINGTON 😀 😀 😀 Jeg rystede helt da jeg havde fået det af vide! De er i den afsluttende process før jeg kan få min familie af vide, det er bare skolepapirerne der skal på plads og så får jeg det af vide 😀

P.s. det er min fars fødselsdag idag! Tillykke far, jeg elsker dig! ❤

-E

Washington state 

This is my outfit from yesterday, I’m wearing a sweat from Mads Noergaard, shorts from American Eagle Outfitters and a top from Whiite. I’m so sorry for the awful mirror pictures, but it was late, so there was no one who could take the pictures. I promise tomorrow there’ll be good pictures of my outfit 🙂 

Burt I’ve more good news! Two days ago I got a mail, that said that they could confirm that next year I’ll be living in the state called Washington (see the map) and that I would receive information about my family soon, there was just some paperwork that had to be finished! 😀 😀 😀 

Skriv et svar

