A motto everyone should live by!

To dage i træk det går fremad var?! Idag til gymnastik i skolen havde jeg et lille uheld. Jeg ville tage imod en af mine veninder i en flik flak, hvilket jeg har gjort massere gange da jeg er uddannet træner (så det er ikke helt så farligt som det måske lyder) men anyways så var vi ikke helt enige om, om hun lavede den stående eller i træk, og jeg troede så hun lavede den stående, hvilket resulterede i jeg fik hendes knæ med 140 i timen i hovedet, eller rettere sagt lige på kindbenet. Jeg har haft ret ondt i hovedet de sidste par timer, og det gør rigtig ondt når jeg åbner munden – lucky me! Ej seriøst jeg er så uheldig for tiden jeg ved ikke lige hvad der sker… heldigvis muntrede min søde veninde Celine mig op ved at fortælle mig at det havde hun også været en gang, det tog kun et par år for hende før lykken vendte – ET PAR ÅR, når ja nu har jeg det meget bedre, tak for støtten 😉

Når men jeg ville egentlig bare vise jer det her billede. Er det ikke fint?? 🙂 Jeg ved i hvert fald at jeg vil prøve at leve ud fra det 😀

Jeg håber I har haft en bedre dag end mig!

-E

So today in gymnastics in school i hurt my head real bad. I had this stupid idea that I should take my friend in a backwards handspring, which I’ve done a million times since I’m a fully educated gymnastic teacher, but before she did the stunt we hadn’t really agreed if she should do it standing or in motion which resulted in me getting her knee in the side of my head with a speed of 140 km/h… Let me just say, it hurt! I’m feeling so unlucky lately, so annoying! 

But anyways I just wanted to show you this awesome picture, isn’t it sweet! I will try to live by it! 😀 

I hope you had a better day than me! 😀 

2 thoughts on “A motto everyone should live by!

Skriv et svar

