Oldies

Hey sweethearts!

Jeg har været syg i lang tid og efter det har jeg bare haft travlt med en masse andet, og jeg ved godt at jeg siger det hele tiden, men jeg er virkelig ked af at jeg ikke har fået blogget! Jeg prøver virkelig så godt jeg kan, men jeg har ret tralvt, bl.a. med at researche for jeg skal nemlig til at undervise et cheerleaderhold og jeg har aldrig selv cheerleadet, så det tager lidt tid 😀

Når men her er billeder fra da jeg var inde til koncert med Celine og Anna fra YFU, det var en Wafande koncert og Lil Kaka og Shaka Loveless varmede op 🙂 Det var en meget fed koncert, men jeg kendte ikke rigtig nogle af sangene, så det gjorde det lidt mindre fedt… Min søde veninde Anna har en musik blog hvor hun bl.a. har interviewet Shake Loveless og det var også hende der skaffede os ind til koncerten 🙂 Inden koncerten spiste vi på Sticks, det var lækkert som sædvanlig 😀

-E

I’ve been pretty busy and sick so that’s why I haven’t been blogging, I know I’m saying it all the time but I’m so sorry I’m never blogging any more, I swear to try to get better! 😀 The pictures are from a concert I attended with Anna and Celine from YFU. The concert was with a danish singer called Wafande, I didn’t really know his songs, so that made the concert a little bit more boring… 🙂 Before the concert we ate on Sticks and Sushi which was great as always! 😀

Skriv et svar

