A splash of pink

Hey darlings!

This is what I wore today, a pretty relaxing day, six hours of school and the home and watching Gossip Girl and getting some computer problems fixed, later on to gym, eating, making my french homework, and now I’m on my way to bed 🙂

Well I wore shoes from Shoe Shi Bar, a skirt from Whiite, a cardigan from DAY Birger et Mikkelsen and last but not least a baby pink t-shirt from Virginie Castaway 😀

-E

Så det her er hvad jeg havde på idag, en rimelig afslappet dag, seks timers skole, så hjem og se Gossip Girl og få nogle computer problemer løst, senere til gymnastik, så spiste jeg aftensmad, så lavede jeg mine fransk lektier, og nu er jeg på vej i seng 🙂

Jeg havde mine sko fra Shoe Shi Bar på, en nederdel fra Whiite, en cardigan fra DAY Birger et Mikkelsen, og sidst men ikke mindst en baby lyserød t-shirt fra Virginie Castaway 😀

Skriv et svar

