Sunday chillin’!

Hey rockstars!

So this is what i wore last sunday when I was just chillin’ at home, watching Gossip Girl and doing some homework 😀 Right now I’m probably out skiing, we better hope I haven’t broken a bone yet 😉 Are you all warming up for Valentines day, I’ll be spending mine with my lovely family 🙂

-E

Så det her er hvad jeg havde på sidste søndag, hvor jeg bare slappede af der hjemme, så Gossip Girl og lavede nogle lektier 🙂 Jeg er højst sandsynligt ude og stå på ski når i ser det her, vi må hellere håbe jeg ikke har brækker noget endnu 😉 Er i alle sammen i fuld gang med at varme op til Valentines Day, jeg tilbringer min med mine søde familie 😀 

Dress: Acne

Cardigan: Acne

Tights: H&M

Skriv et svar

