Celebs party outfit!

Hey girls!

Jeg er ked af at jeg ikke har blogget i denne weekend, men jeg har haft alle de skønne YFU-piger på besøg (billeder kommer på er andet tidspunkt)!

Lørdag aften havde vi celebs party 😀 Kan i gætte hvem jeg var klædt ud som? Et lille hint: hun spiller hovedrollen i Breakfast at Tiffany’s 😀

Min kjole er fra Asos, mine sko er fra Billi Bi, de lækre handsker er fra Glitter, smykkerne er fra H&M & Tiger og min smukke prinsesse-krone er en gammel en fra Fætter BR, som jeg har malet 🙂

-E

I’m so sorry I haven’t been blogging this weekend, but I had all the lovely ladies from YFU over (pictures coming up)! Saturday night we had a celebs party 🙂 Can you guess who i was dressed at? A little hint: She’s the lead role in Breakfast at Tiffany’s 😀 

My dress is from Asos, my shoes are from Billi Bi, the hot gloves i’m wearing are from Glitter, the jewels are from H&M & Tiger and the amazing princess crown is a old from “Fætter BR” (a danish toy shop), i just painted it with nail polish 🙂 

2 thoughts on “Celebs party outfit!

Skriv et svar

