I’ve been busy

Jeg er simpelthen så ked af min forfærdelige blogging her for tiden… Jeg er super uinspireret og så er der heller ikke rigtig nogle til at tage outfit billeder af mig :/ Jeg var inde og træne med min mor idag, jeg er nemlig begyndt på en sundere og forhåbentligt slankere livsstil her efter nytår, ikke som et nytårsforsæt eller noget, men jeg synes bare det var tid 🙂 Jeg fik også 12 i første del af min fransk prøve (har ikke fået resten tilbage endnu), så alt i alt er min liv godt nok 🙂 Jeg håber at i har det dejligt, imorgen har jeg tænkt mig at vise mig mine julegaver, for dem har jeg vidst lovet at vise jer 🙂

-E

English!! I’m so sorry for my terrible blogging i’ve been so busy lately! Today i went training with my jun, because i have decided to begin on a healthy lifestyle here after new years 🙂 I also got an A on my french test so i’m happy! Tomorrow i’ll show you all my christmas presents!! 😀 

Skriv et svar

