Going on christmas vacation :)

 

Hey rockstars!

Jeg tager til Norge om et par timer, og da jeg ikke har fået planlagt nogle blogindlæg (fordi jeg har haft travlt med at spille Just Dance 3, genialt spil!!!!) så må i overleve uden mine indlæg indtil den 29. hvor jeg kommer hjem! 😀

Heldigvis er der jo en masse andre bloggere som har lavet en masse indlæg, og alle mine yndlingsblogs kan i finde lige neden under min header, der hvor der står blogroll 🙂 Så kan i jo underholde jer med dem, og tro mig der er nok underholdning for der er lige omkring nogle af 40 blogs, så i kan jo bare starte fra en ende af 🙂

Jeg glæder mig såååå meget til at komme hjem til jer igen! Men indtil vi ses:

Take care,

-E

I’m going to Norway on Christmas vacation in a couple of hours, and because i haven’t had the time to prepare some posts for you, you’ll have to survive until the 29. when i get home 🙂

In the meantime you should take a look on some of my favorite blogs, which is places right under the header, under the brick called Blogroll 🙂 And I can assure you, you won’t be bored because there’s right above 40 blogs! 😀 

I’m so looking forward to coming home to you again, but until then:

Take care! 

4 thoughts on “Going on christmas vacation :)

Skriv et svar

