Outfit 141211

Hey giiiiiirrrllllsss 🙂

Igår havde jeg en buksedragt fra American Apparel og en cardigan fra Day på 🙂 Jeg siger det til jer, den buksedragt er det mest behagelige stykke tøj jeg har, seriøst jeg kunne leve i den! 😉

Håber i har det godt! Imorgen skal jeg til julefrokost med nogle af mine søde og dejlige venner fra gymnastik! 🙂

Btw. er jeg vildt glad, don’t know why, måske er det fordi at jeg har ferie imorgen!!! wuhhuuuuu!!!!!

-E

Yesterday i wore a jumpsuit from American Apparel and a cardigan from Day Birger et Mikkelsen 🙂 Hope you’re having fun, i’m so happy, don’t even know why, maybe it’s because i get vacation tomorrow!! wuhuuuu!!! Tomorrow i’m also going to this christmas party thing with my sweet and amazing friends from my gym team! 😀 Take care!

One thought on “Outfit 141211

  1. Vi er tilg ng ld også to piger, der har en travl hverdag med studie, job, venner, k reste, sport og masser af andre dejlige prioriteter.

Skriv et svar

