Christmas Eve outfit part 1

Okay det er så et virkeligt forfærdeligt billede af mig, men det var nu mere også bare for at vise hvad jeg havde på igår aftes, da jeg fejrede juleaften med min faster, onkel, kusiner og min farfar 🙂

Jeg havde en hvid kjole på fra H&M’s Garden Collection, sort blazer også fra H&M, bælte fra Cheap Monday og så havde jeg faktisk også sorte wedges på men de er bare ikke på billedet 🙂

Den søde dreng ved siden af mig er min lillebror, hvis i ikke havde gættet det allerede 😉

Glædelig 3. advent ( Jeg er stadig ikke i julestemning, ingen sne, ingen jul :()

-E

This is a really awful picture, but this i what i wore last night, when i celebrated Christmas Eve, with my dads part of the family 🙂 I was wearing a white dress from H&M’s garden collection, blazer from H&M, a belt from Cheap Monday and i was actually wearing wedges too, but they aren’t on the picture 🙂 The cute boy next to me is my little brother 🙂

Skriv et svar

