New in + status

Okay så mit liv pt….

Lige nu ligger jeg i min seng med snotnæse, øjne der løber i vand konstant og er meget chamerende! Jeg tror seriøst at små børn ville blive bange for mig hvis de så mig lige nu!! Jeg har et fedt liv 😦 Når men heldigvis har jeg lige fået en masse lækre ting !!

MAC Cremeøjenskyggen, som jeg er kommet til at stikke min negl i, ups! 🙂

Nowhere sko 🙂

Asos nytårs sko!! 😀

Den er så ikke ny med det her er hvad jeg har tilbragt mine tre sygedage med, SATC 😀

-E

Skriv et svar

