2. advent

Så blev det anden advent, og der er ikke noget sne 😦 Jeg er meget skuffet!

I adventsgave fik jeg en base coat fra Essie og en creme øjenskygge fra MAC 🙂 Har i fået nogle lækre gaver?? 😀

Pt. ligger jeg i sofaen med min computer og ser The Holiday, som nok er en af de bedste film i verden! 😀

I går havde jeg YFU-pigerne ovre til julefrokost, og det var så sjovt og hyggeligt, så i dag er jeg helt færdig 🙂

Jeg håber at i hygger jer!

-E

English! Todays it’s the 4th December and there’s still no snow 😦 I’m very disappointed! Right now i’m laying in my couch watching “The Holiday”, the most amazing movie in the world! Last night some of my friends visited me for a little christmas party, so much fun!! 😀 I hope you’re having fun!

Skriv et svar

