I’m thankful

This slideshow requires JavaScript.

Hej alle i søde mennesker! 🙂

Det har lige været Thanksgiving i USA og det har fået mig til at tænke på hvorfor vi mon ikke har det i Danmark?

Det er da en af de helligdage der er værd at holde… En helligdag hvor du takker for alt hvad du har er da en helligdag der er værd at holde!

I den anledning vil jeg tage traditionen til mig, og lige bruge en linje eller to på at takke alle de mennesker der er omkring mig!

Jeg er dybt taknemlig for alle de dejlige mennesker jeg kender, hver og en! Jeg vil takke for mit liv (selvom det ikke har været nemt på det sidste). Jeg vil takke for hver evig eneste dag, min mor og far, min familie, og alle min søde og dejlige venner og veninder!! I gør hver dag til en bedre dag end igår! 🙂

Nu er det jo ikke meningen at det her skal være sådan noget corny noget, men jeg synes simpelthen ikke at jeg bare kunne lade sådan en helligdag gå forbi uden at sige noget 🙂

Og så vil jeg selvfølgelig takke jer! I er dem der kan redde min dag! Tusind tak fordi i læser med!! 😀

-E

2 thoughts on “I’m thankful

Skriv et svar

