My week

Hey rockstars!

Jeg ved godt at der har været forfærdeligt stille inde på bloggen hele den her uge, men det er simpelthen fordi at jeg har tilbragt min uge inde på Wetouch 🙂 Wetouch er et billedredigeringsfirma, som bl.a. redigerer for Elle, Eurowoman, Mark & Spencer osv. Jeg var i praktik derinde, og de var simpelthen så søde, og jeg har haft en helt fantastisk uge!!!

Stilheden på bloggen skyldes at jeg har været super træt hver dag efter jeg er kommet hjem 🙂 men nu til det vigtige…

Hende på billedet ovenover vandt jo Topmodel 2011 igår 🙂 Elle havde sendt mig bladet inden selve finalen, så jeg havde allerede ved en fejl set hvem der vandt, hvilket jo selvfølgelig gjorde finalen en del kedeligere 😦 Syntes i ellers at det var den rigtige der vandt??

-E

Skriv et svar

