NEXT YEAR!!!

I tirsdags var jeg til interview om at blive udvekslingstudent i USA næste år!

Jeg fik svar i dag, og jeg kom sgu ind!!!!

Så det vil sige at jeg næste år (altså efter 9.) skal tilbringe et år i USA på en amerikansk high school, men det skal i nok få mere at vide om når vi nærmer os!! 😀 😀 😀

Jeg glæder mig sååååååå meget! 😀

-E

English!! About a year ago i applied to become an exchange student, and tuesday i went to an interview! 

I got the answer today and i got in!! That means that i’ll next year will spend a year in the US on a american high school!! 🙂

I’m sooooooo excited!! 😀 

3 thoughts on “NEXT YEAR!!!

  1. Hvor fedt! du skal nok få et helt fantastisk år!
    Er selv udvekslingsstudent i Paris indtil juni 🙂

    ohsoida.blogspot.com

  2. Pingback: Food inspiration! | Life's a catwalk

Skriv et svar

