I’m lazy…

 

Okay freaks listen up!

Hvis jeg havde 2000 kr liggende i min lomme ville jeg evt. bruge dem på denne lækre kjole fra Acne!!

Når men som titlen siger så er jeg ret doven pt. hvilket vil sige at jeg gider ikke slæbe min røv hele vejen ned ad trappen og hente mit kamera, hvor jeg har en masse billeder som jeg skal have vist til jer liggende på… Så det må altså blive senere (eller imorgen 😉 )

Jeg håber ellers i har det fan-freaking-tastisk, og nyder weekenden 🙂

Btw. jeg er blevet rask igen 🙂

-E

English!! Okay freaks listen up! If i had a lot of money laying in my pocket right now i would probably spend some of them on this amazing dress from Acne! 😀

I’m pretty lazy and tired right now which means that i don’t really feel like dragging my body down the stairs to pick up my camera, where i have a lot of pictures i really want to show you, but that must be later (or tomorrow 😉 ) 

Hope you’re feeling fan-freaking-tastic right now, and you’re enjoying yourself! 😀

Btw. i’m not sick anymore wuhuuu! 🙂

 

Skriv et svar

