Every story has an end, but in life every ending is just a new beginning #2

 

Hey lovers ❤

Nu skal i høre, min familie går gennem en hård tid lige nu, hvilket vil sige det godt kan være jeg ikke kommer til at blogge så meget :/

Jeg vil benytte lejligheden til at sige at i derude er grunden til jeg blive ved med at blogge selvom det er svært! Den følelse jeg får, når jeg kommer ind på siden og ser der er nogen der læser hvad jeg skriver, er ubeskrivelig! Jeg bliver så glad, og i kan på et øjeblik gøre min dag tusind gange bedre! Jeg ser det her min familie går igennem som en ny begyndelse, og med den nye begyndelse vil jeg love jer at prøve på at poste flere outfits og flere billeder af min hverdag! 😀

I er de bedste, og selvom der er nogen af jer jeg aldrig har mødt, så elsker jeg jer! 🙂

Pas på jer selv!

-E

English!! My family is going through a rough time right now, therefor there will probably be some periods where i won’t be blogging that much! :/

I want to thank you for reading my blog! You guys are the reason why i keep blogging even though time’s rough! I can’t describe the feeling i get when i see that someone has read what i’ve wrote! You can make my day instantly better, and with this new begging i promise you i’ll post more outfit posts and pictures of my everyday! 🙂

I love you guys! Take care! 😀

 

 

 

One thought on “Every story has an end, but in life every ending is just a new beginning #2

  1. Pingback: Quotes + Thoughts | On perspective | IDEAS INSPIRING INNOVATION

Skriv et svar

