Galliano you won’t be missed

 

Da jeg så de første fire looks var jeg ret sikker på at mit hjerte stoppede et øjeblik!! 🙂

I think i’m in love!! De er helt fantastiske, jeg elsker ALT omkring dem!! 😀

Nååår men billederne er fra Diors efterårs Haute Couture kollektion, den første Haute Couture kollektion efter John Galliano blev fyret, and i most say, han er ikke savnet, den er jo fantastisk! Hvis jeg lå inde med en masse millioner af kroner som jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til, havde jeg uden tvivl holdt en kæmpe galla fest, og så ville jeg have haft den nederste kjole på (altså uden kraven og hatten) 😀 😀 😀

-E

English!! When i saw the first 4 looks of the Dior Fall Haute Couture Collection my heart must have stopped for a minute!!! They’re absolutely amazing, i love everything about them!! The collection is the first Haute Couture after John Galliano got fired, and i most say he won’t be missed! 

Skriv et svar

