Summer vacation plans??

 

Hello my lovers!

Nu nærmer sommerferien sig med hastige skridt, så jeg tænkte det var tid til at fortælle lidt om mine sommerferie planer 🙂

D. 2. juli: ROSKILDE med min søde veninde Maria 🙂

D. 3. juli: Maria’s fødselsdag 🙂

D. 11. juli: sætter jeg kursen mod NEW YORK sammen med min dejlige familie (konfirmations gave fra dem 🙂 )

D. 25. juli: Hjem fra New York øv!

Resten af ferien: Rørvig med Anna og Bornholm med familien 🙂

Det var lige i korte træk hvad jeg skal i sommerferien 😀

Jeg tænkte om i gad at bruge 20 sekunder på hurtigt at skrive hvad i skal i sommerferien? Jeg ville blive sååååååå glad!

Så tænkte jeg også på om nogle af jer har nogle forslag til hvad jeg skal se i New York? 🙂

-E

English!! Summer vacation is just around the corner, so i thought it would be time to tell you about my summer vacation plans 🙂 

The first two weeks: Chillin’ at home 🙂

11. July: NEW YORK with my awesome family 🙂

25. july: Home from New York, damn! 😦

The rest of the vacation: Rørvig with Anna and Bornholm with my family 🙂  

So now if you guys would use 20 seconds to tell me about what you guys are doing in the summer vacation??? I would be so honored! 😀 

And if you have any tips to New York?? i would make me so happy! 😀 

 

3 thoughts on “Summer vacation plans??

  1. Jeg skal til italien med mine 2 bedste veninder(og familie) og skal ellers spendere resten af min sommerferie i sommerhuse, festvaller og i badesøen(I albertslund):-)

    /Stinesclothes.blogspot.com

  2. Pingback: Etiquette for a lady | Life's a catwalk

Skriv et svar

