The partyyyy!!!

Lidt stresset

  Der blev sat hår og lagt make-up 😀

Mine søde veninder

Gæsterne begynder at ankomme, her med min morfar 😀

De er simpelthen så skønne 😀

Med Clara

Og Maria 🙂

Matilde og Lærke

med min skønne fætter Noah

Gustav

Maria og Clara

Forretten 🙂

Mor, far og Williams tale

Hovedretten

Min morfars tale

Min onkels tale

         

Så blev der åbnet gaver 😀

Desserten

 

 Min tale

Let’s get this party started!!! 😀

Og der blev danset!

Kl. 05.00 lå jeg i min seng 🙂 Det var den fedeste, mest fantastiske dag i hele mit liv!! 😀

Det var bare så sjovt!! Idag stod den så på brunch i morges, med dem der blev og sov, og så skulle der ellers ryddes op :s Jeg er blevet mega forkølet øv!! så da jeg kom hjem, kiggede jeg lige på mine gaver (indlæg kommer snart!) og så sov jeg ellers 2 timer 🙂

Tak til alle de søde mennesker der var med til festen!! I gjorde min dag helt fantastisk!!! 😀

-E

3 thoughts on “The partyyyy!!!

Skriv et svar

