I hate history

Min blogging er ret dårlig fordi tiden, da jeg er det man kalder totalt uinspireret 😦

Den “sygdom” kan man bl.a. få hvis man som mig sidder og læser op til mundtlig årsprøve i historie 😦 Det er ikke en farlig sygdom, og den går væk lige så snart prøven er overstået 😉 Men indtil da, har jeg fået af vide at man som blogger skal sige undskyld til sine søde læsere, for ikke at blogge så meget 😦

Lige nu føler jeg ligesom at sygedommen topper, måske fordi at jeg oven i min historie læsning også har skulle klare nogle skriftlig prøver, i går retskrivning og læseprøve, i dag matematik og i morgen dansk skriftlig fremstilling 😦 På onsdag skal jeg op i historie, men så sker der det sørgelig at jeg lige bagefter, altså den 22. skal op i engelsk, hvilket som i nok kan se vil resultere i aaaaalllltttt for lidt blogging 😦 😦 😦 Jeg er sur på min historielærer, at give os så meget at læse op er slet ikke fair 😦

Når men jeg håber at I nyder alt omkring jer, bliver rigtig inspirerede, nyder livet og bærer over med mig! 😀

hugs

-E

English!! i’m feeling kind of uninspired right now! It could have something to do with the fact that i’m sitting reading history all the time right now 😦 therefor my blogging has been really bad, and i’m so sorry about that 😦 

Skriv et svar

