Stick n’ sushi!!!!

Before

After

Hey babes 😀

Her er lige lidt billeder fra da jeg var på sticks med mine dejlige veninder! 😀 Det var satme en fed dag, det var simpelthen så hyggeligt!

Vi startede med 9. klassernes sidste skoledag, hvilket resulterede i en rigtig dejlig lugt af barberskum 😉 Bagefter det mødtes vi så på stationen og tog ind til byen… Da jeg er pænt nede på penge her for tiden tog jeg egentlig bare med for hyggens skyld 🙂 Men vi besluttede os så for at tage på Joe’s hvor jeg mødte hende her, som var ved at optage Just legs til MTV, men stor fan ( 😉 ) som jeg er skulle jeg da selvfølgelig lige sige hej 😀 Efter det tog vi så fra byen ind til Hellerup og så på sticks nummenummenum!!

Gud hvor har jeg bare savnet at blogge, det er rart at være tilbage 😀 forresten er der jo en stor event lige om hjørnet, ja det er jo min konfi fest og det er på søndag ihhhhhh hvor jeg glæder mig 😀 😀 😀

Skriftlige årsprøver lige om hjørnet gisp! 😦

Undskyld for det alt for lange indlæg 😉

lots of love and kisses

-E

English!! Pictures from my night with the girls at sticks n’ sushi, it was soooooo good!!! 😀 

Skriv et svar

