One day at a time

Hey darlings!

De sidste par dage er det som om det er begyndt at gå op for mig alt det der er sket med min forældre, og så rammer det selvfølgelig hårdt! Så lige nu tager jeg en dag af gangen og ser hvad der sker. Derfor kan det godt ske jeg er lidt fraværende her på bloggen, sorry…

Men hvis man ser bort fra alt det knap så fede, er jeg super glad for at i gider og deltage i min konkurrence, og husk deadline er fredag så i kan stadig nå det! I deltager her! 😀 Og så elsker jeg også når i kommenterer på mine indlæg jeg bliver så glad, så bliv endelig ved med det 😀

Jeg håber livet kører på skinner for jer! 🙂
Sweet dreams 😀

-E

English!! Over the last couple of days i have started to realize what has happened to my parents, and it hits like a bomb. So right now i’m taken one day at a time. Therefor i probably won’t be blogging that much, sorry …

Skriv et svar

