Pictures coming up!

D’accord, jeg har sådan ret dårlig samvittighed over at i alle sammen er så søde og besøge min blog hver dag, men jeg bare har været så meget væk her for tiden. Jeg er suuuuuper ked af det men de her dage kommer jeg alt forsent i seng på grund af lektier, konfirmation og andre lækre ting… Det resultere så i at jeg er mega træt dagen efter 😦 Jeg håber i kan bære over med mig lidt endnu! 🙂

Når men der er billeder på vej fra min dejlige veninde Annas konfirmation (hende på billedet 🙂 ) Er hun ikke bare smuk?! 🙂

Nu vil jeg så bevæge mig i seng!

Sweet dreams!

-E

Pictures coming up from my beautiful friend Annas confirmation 🙂 

Skriv et svar

