Do you know the feeling?

Kender i det når man går og glæder sig virkelig meget til at få et par sko, og så når de endelig kommer så er de for små 😦

Sådan havde jeg det da jeg købte disse nelly basser 😉 Derfor blev jeg dersværre nødt til at sende dem tilbage 😦 Når men idag var jeg så oppe på posthuset med dem, og jeg har valgt at få pengene tilbage, da jeg kunne se at de umiddelbart ikke havde dem i en størrelse større og så da jeg komme hjem efter at have postet pakken opdager jeg at de nu er der i en størrelse større, f**k hvor irriterende! anyway var min far dejlig og sagde at jeg gerne måtte bruge han kreditkort, da min konto lige nu er lig 0 😦 Men nu ser jeg suuuuuper meget frem til at de forhåbentlig kommer i den rigtige størrelse 🙂

Grunden til at jeg overhoved købt dem i en størrelse mindre var fordi at alle derinde har skrevet at de synes de var store i størrelsen 😦

Sweet dreams nu vil jeg lave fransk :S

-E

English!! Bought these amazing nelly shoes, but they were to small so i had to send them back 😦 But now i ordered them i the right size hopefully 🙂 Sweet dreams i have to make french now :S

Skriv et svar

