Blog recommendation

 

Jeg er faldet pladask for madbloggen “Det skal smage af noget” efter at You Blush anbefalede den her for nogle dage siden 🙂 Lise som står for madbloggen går ind for at man hver dag skal indtage 1400 kalorier og at maden skal være sund men samtidig smage godt! Jeg prøver at hoppe med på Saras flad mave bootcamp, men jeg må nok indrømme at hvis i har læst hendes nyeste indlæg så er jeg ikke så seriøs med min træning og såden endnu 😉 Nåår anyway tjek lige bloggen ud!

-E

English!! “det skal smage af noget” a really good danish food-blog 🙂

Skriv et svar

