NEW IN!!

 

H&M Conscious Collection shirt

H&M skirt

Monki sandals

IMac!!!!!!

Essie “Coat Azure” nailpolish

Marc by Marc Jacobs jumpsuit

ZARA shorts

ZARA t-shirt

Hello my darlings!

Jeg håber i alle har det dejligt! Jeg har haft en lidt hård aften, på grund af alt det der med min familie 😦 Når men her er alle mine nye lækre ting! Jumpsuiten fra Marc by Marc Jacobs er anden-dags-tøj (konfirmation you know :)) Det er simpelthen sååå irriterende, jeg har fået min IMac idag, men så da jeg er i gang med at registrere den og alt det der, så bliver skærmen bare sort, altså ikke sådan helt sort men altså der var stadig sådan lidt lys i den, pænt underligt og mega irriterende!!! Nu virker den ikke, og så skal den til reparation, øv!! 😦

-E

English!! All my new lovely things! The jumpsuit from marc by marc jacobs is for blue monday (confirmation you know :)) Aren’t it gorgeous?! 😀 

Skriv et svar

