5-piece French wardrobe-principle

Jeg tog lige et smut forbi A Fashion Tale og der læste jeg et indlæg som handler om 5-piece french wardrobe – priciple. Meget kort går det ud på at man kun skal købe fem on-trend items i løbet af en sæson. De fem items skal selvfølgelig være nogle holdbare (dyre :S) items som sammen med dit basis-tøj kan holde din gaderobe up-to-date. Derfor skal man selvfølgelig også have en god basis-gaderobe, altså jeg har en basis-gaderobe men jeg ville måske ikke beskrive den som god :s

Men anyway så blev jeg sq helt fanget af princippet, som i kan læse meget mere om her 🙂

Hvis jeg skulle vælge 5 items skulle det være:

If i should choose 5 items, i would choose these:

Mulberry Alexa Bag in Black

The chanel 2.55 bag

Chanel flats

Christian Louboutin black pumps

Burberry Prorsum cropped leather and cotton-twill biker jacket

Okay de her ting er meget sådan klassiske items men de er da fantastiske ikke?! 😀

Hvis nogen af jer nu tænker “hvordan får hun råd til det,” så læs det her og det her

Inspireret af det her indlæg vil jeg nu gå op på mit værelse og rydde op i min gaderobe 🙂

-E

English!! 5-piece French wardrobe- priciple read about it here 🙂 if some of you now thought “how is she gong to afford all of that” then read this and this 🙂 Inspired by this post, i’ll now go up stairs and clean out in my wardrobe 🙂

Skriv et svar

