The outfit 180411

 blazer: H&M/ shorts: H&M/ top: Abercrombie/ sunglasses: H&M

Mandag tilbragte jeg sammen med Mette 🙂 Vi var på strøget derfor prøverums-outfit-billedet

Okay nu skal det lige nævnes at ja jeg er fuldstændig klar over at man kan se min bh på billedet, men den spasser trøje ryger ned 24/7, det er f**king irriterende!!

Når men anyway først ryger min trøje ned sådan hele tiden og så da jeg er inde i prøverummet i ZARA optager jeg at der er en eller anden lortebrun plet bagpå mine shorts!! Okay Emma tænker f’**k og vælger at finde en løsning!! Løsningen blev: Jeg trækker Mette ud af ZARA lynhurtigt og over i H&M! Der fandt jeg hurtigt en sort nederdel til 50 kr. som evt. kunne bruges højtaljet, dropper at prøve den, betaler og vi er med en høj på vej over mod Illums toiletter (de er så pæne :)) Der er selvfølgelig kø, så ind på handicap toilettet med mig og få skiftet 🙂 Der vasker jeg selvfølgelig også lige mine shorts, så da jeg senere er inde i prøverummet i en anden H&M får jeg da lige skiftet tilbage og taget outfit billede, for ja på det tidspunkt var Mette ikke helt begejstret over min lille tøj-krise, så jeg tænkte at det måske ikke lige var idag jeg skulle spørge om hun gad at tage et outfit billede af mig 😉

Men bortset fra min lille tøj-krise så var det en suuuper hyggelig dag 🙂 og jeg købte en masse lækre sager, men dem må i se på et andet tidspunkt 🙂

Jeg håber i alle nyder solskinnet! Det gør jeg!!! 😀

-E

English!! Okay i think i have to mention that yes i’m totally aware that you can see my bra on the picture, but my top keeps falling down, damn it!! Anyway this is the outfit from yesterday when i went to copenhagen with my friend Mette 🙂 

Skriv et svar

