Min mening

freaks nu er i advaret, dette er et meget langt indlæg!!

Okay nu er den her Bieber Fever altså lige en tand for meget for mig!

Det er fint nok han har lavet en film men matchende lilla 3D-briller, og at The Beckams’ dreng Romeo gerne vil have hans kommende søster opkaldt efter ham, men når modebosserne Dolce og Gabbana holder en stor fest i hans ære så står jeg sq af. Undskyld sproget men altså han er jo altså kun en 17-årig dreng som tilfældigvis har lagt nogle videoer ud på youtube, ja okay han er måske en smule pæn men han synger da fuldstændigt lige som en pige. Der er da en grund til at der er 3,097 mennesker der “liker” den her gruppe på facebook: ” Hvem er den pige, der synger? … Ahh.. det er Justin Bieber” Jeg ved godt jeg måske mister nogle læsere på det her indlæg og det er altså over hovedet ikke for at træde nogle af de 24 millioner bieber fans (det er sq ikke engang løgn han har 24,975,809 fans på face  :O) over tæerne, men altså seriøst vidste i godt han har lavet et parfumeret hundehansbånd og når jo man kan også få det som armbånd wtf?!

Når men det var jo egentlig Dolce and Gabbana jeg kom fra…

De to mænd er jo modeskabere og jeg ser mega meget op til dem, men hvad fanden er pointen i at holde en giant fest i hans ære?! Der mister de altså lige lidt af min respekt 😦

Lige en lille ekstra detalje vidste i at JB her mistede f**king 80.000 fans på at blive klippet!!!!! ‘amen det er jo fuldstændigt vanvittigt!!!

Den skal lige nævnes at jeg altså går i parallelklasse med en flok beliebers og dem har jeg altså så slet ikke noget imod, de er nogle rigtig søde mennesker som jeg har et helt fint forhold til 🙂

Når men altså det her blev lige et meget langt indlæg, håber i har kunne holde det ud 😀

-E

English!! Sorry but i don’t really feel like translating all of this to english but it’s just about how i lost my respect to Justin Bieber.

Skriv et svar

