Shades of white

Hey folks!

Min lillebror valgte i går at holde fødselsdag for 9 højtråbende 11-årige drenge!!

Er i godt klar over hvor meget sådan nogle drenge kan larme?! Det er sindsygt!!

Derfor valgte jeg at flygte hjem til min veninde Anna! Det var til gengæld super hyggeligt! 😀

Nåår men anyway, billederne ovenover er fra H&M, og er de ikke bare fine?!

SOMMER KOM TIL MIG SNART!!!

Jeg skal konfirmeres her om en måned, men jeg holder først festen en måned efter (laaaaang historie!) så er lige nu i gang med at lave invitationerne til den 🙂

Håber i alle nyder det sidste af weekenden 😀

-E

English!! Commercial from H&M, Summer please come to me soon!!

Skriv et svar

