On a rainy day

After 2 minutes…

Man skulle tro det var idag jeg snakkede om ik?!

Men nej det er det ikke… Torsdag aften styrtede det ned, så Emma tænkte: arhh hvis det ikke er sommer udenfor så må jeg da bare lade som om det er sommer indenfor (gav det mening ?! :))

Anyways jeg skar mig en hel halv vandmelon (hel halv wtf Emma?!) og så drak jeg en stor kop te i mit dejlige nye starbucks krus, som min far var en skat at tage med hjem fra USA 😀 love you :*

Men men men efter 2 minutter havde jeg spist det hele øv bøv!! Heldigvis gentog min mor succesen og købte en mere dagen efter juhuuuuu!!! love you :*

Så er weekenden slut damn!!

-E

English!! It rained A LOT thursday night, so i decided to bring the summer indoor and ate a whole half watermelon (whole half wtf Emma?! :)) and i drank a big cup of tea in my new starbucks cup! 😀

But after two minutes all the watermelon was gone (i eat really fast ;)) Luckily my mum bought a new one friday 🙂

The weekend’s over damn!

 

Skriv et svar

